Retour en restitutie-beleid
Lees het beleid over retourneren en restitutie zorgvuldig door voordat u een bestelling plaatst of gebruik maakt van onze service. We doen ons best om onze producten op tijd te leveren. Om in aanmerking te komen voor retournering moet het artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Neem bij klachten of problemen contact met ons op via e-mail en we zullen zo snel mogelijk reageren.
Sommige van onze producten komen niet in aanmerking voor terugbetaling. Vanwege de beperkte houdbaarheid nemen we Psilocybine-truffels niet terug en betalen we geen gemaakte betalingen terug. Wees hiervan bewust bij de aankoop van onze Psilocybine-truffels.
Als het ontvangen product van MindAwareness niet bevalt of niet goed aankomt door een fout van ons, nemen we het product terug en sturen we zo snel mogelijk hetzelfde of een vergelijkbaar product terug. MindAwareness is niet verantwoordelijk voor de kosten en het verloop van de retourzending.
Neem contact met ons op voor uw retour en restitutieverzoek. We hebben een ontvangstbewijs of bewijs van aankoop nodig om uw retour te accepteren. Zodra we uw verzoek hebben ontvangen, zullen we het binnen 3 werkdagen beoordelen. Als uw aanvraag is goedgekeurd, ontvangt u van ons instructies voor de retourzending en wordt er automatisch binnen een bepaald aantal werkdagen een tegoed op uw oorspronkelijke betaalmethode toegepast.
U bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending en de verzendkosten worden niet terugbetaald. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen. Neem bij klachten of problemen contact met ons op via e-mail en we zullen zo snel mogelijk reageren.
Als de producten die u heeft ontvangen overeenkomen met de beschrijving op onze website, zijn we niet verplicht om de goederen terug te nemen.
MindAwareness behoudt zich het recht voor om diensten en producten te beëindigen of te weigeren aan de consument, vooral in het geval van herhaaldelijk onbehoorlijk gedrag tijdens de retour- en restitutieprocedure, wanneer de website niet goed functioneert of wanneer de consument wordt verdacht van fraude of crimineel gebruik van onze producten of diensten.
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening of creditaccount. Neem contact op met uw betalingsdienst of bank. Het kan zijn dat de betaling nog niet is verwerkt en op een later moment wordt voltooid. Als de betaling na deze stappen nog steeds niet is verwerkt, neem dan contact met ons op.